Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме встановити звязок історії Китаю з розвитком літератури.
Ознайомівшись з матеріалами модулів, я отримала підтвердження, що присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів і вчителю потрібно враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів, які допоможуть учням отримати багатогранний та різноманітний корисний навчальний досвід. Для того, щоб задовольнити потреби усіх учнів, потрібно ретельно підготувати та планувати вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме… Проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.
При виконанні завдань 7 модуля, я з'ясувала, як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання шляхом залучення учнів до цієї діяльності, формуванню вміння створювати комп’ютерні робіти, а потім і учнівськогі проекти. • Планування та робота над прикладом учнівської роботи допомогає демонструвати володіння концепціями, навичками та знаннями; демонструвати володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів; показати учням зв’язки із реальним світом, життям дітей. Зрозуміла, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Коментарі
Дописати коментар