Моє портфоліо за тренінгом

      План вивчення теми

Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
Ірина Євгеніївна  Грунська
Назва навчального закладу
Павлоградська ЗШ 18
Місто, село, район, область
Павлоград
Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
4-16 грудня 2017 року
Тренери
Бондарева Раїса Григорівна
Місце проведення тренінгу
Павлоградський міський ліцей
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
Назва
Для чого потрібна зарубіжна література?
Стислий опис
Модуль 2: Напишіть перший варіант стислого опису. 
Модуль 9: Запишіть остаточний варіант стислого опису.
Цей проект будуть виконувати учні 8 класу. В ході виконання проекту будуть визначені характерні ознаки середньовічної  китайської поезії,  показаний зв'язок поетів з історичною реальністю, буде простежено вплив конфуціанства на світогляд поетів. основні види діяльності учнів – словникова робота, повідомлення учнів, аналіз віршів, підготовка  та показ учнівської презентації за творчістю поетів. Ролі учнів – історики, географи, літературознавці. Тривалість підготовки проекту  2 тижня.
Предмет, навчальна тема
Вкажіть основний навчальний предмет, для вивчення якого ви будете розробляти цю навчальну тему. Зазначте тему, як вона сформульована  в навчальних програмах та Державних освітніх стандартах. Зазначте також інші навчальні предмети, яких стосується вивчення цієї теми.
Клас (вікова категорія)
Модуль 1-2: Запишіть клас та вік учнів
8 клас, 13-14 років
Приблизний час вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
Наприклад: Вісім 45-хвилинних уроків, або 6 тижнів, або 3 місяці тощо
Освітні засади
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте  перший варіант вимог Державних освітніх стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.
Зміст літературної освіти з урахуванням вікових особливостей учнів визначає художні твори, літературні явища і факти, розкриває їх ідейно-естетичну своєрідність та значущість в історії української і світової культури, встановлює зв’язки між різними національними літературами, літературою і фольклором, літературою і міфологією, літературою і філософією, літературою та іншими видами мистецтва. Засвоєння учнями літературного компонента сприяє їх залученню до надбань вітчизняного і світового письменства, розвитку стійкої мотивації до читання, потреби у зверненні до художньої літератури протягом життя, збагаченню духовно- емоційного досвіду, формуванню загальної культури, підвищенню 13 рівня володіння українською, іноземними мовами та мовами національних меншин. Формувати загальнокультурну компетентність — здатність учня аналізувати та оцінювати досягнення національної та світової культури, орієнтуватися в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності.  Складовими літературного компонента є емоційно-ціннісна, літературознавча, загальнокультурна і компаративна лінії. Емоційно-ціннісна лінія забезпечує розкриття гуманістичного потенціалу та естетичної цінності творів світової літератури. Літературознавча лінія передбачає вивчення літературних творів у єдності змісту і форми, оволодіння учнями основними літературознавчими поняттями, застосування їх у процесі аналізу та інтерпретації художніх творів, розгляд літературних творів, явищ і фактів у контексті літературного процесу.  Завданнями освітньої галузі в основній школі є: формування стійкої мотивації до вивчення у  світовій літературі.
Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.
Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі Бо (701762). «Печаль на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори», «Сосна біля південної галереї» (1-2 за вибором учителя). Основні теми і мотиви лірики митця. Вплив даосизму на його світогляд. Своєрідність пейзажів Лі Бо, утілення в них краси природи і духовного життя.
Ду Фу (712770). «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид», «Подорожуючи, вночі описую почуття» (1-2 за вибором учителя). Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці митця. Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль 3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
У учнів буде розвиватися навики роботи над творчими ідеями для внесення вагомого та корисного вкладу у царину, в яку впроваджується інновація .
Вдосконалювати вміння оформлювати, аналізувати та синтезувати інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання. Розвивати вміння ефективно формулювати думки та ідеї шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання 
Основні запитання
Модуль 3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
Ключове запитання
Як з’являються художні твори?
Тематичні запитання
У якій мірі китайська поезія впливає на літературу та наше повсякденне життя?
У чому полягає своєрідність світосприйняття китайських поетів Ду Фу та Лі Бо?

Змістові запитання
Чи можна говорити на основі прочитаних віршів про філософське бачення поетами навколишньої природи?
Чим, на ваш погляд, особливі вірші поетів?
План оцінювання
o Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних потреб учнів в розділі На початку проекту.
o Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання  Форми оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
oМодуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання  та Стислого опису оцінювання.
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Обговорення Основних запитань
Робота з таблицями «ЗХД»
Таблиця «ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)
Записи/нотатки вчителя

Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)

Форма для оцінювання продуктів проекту
Письмові огляди, звіти

Демонстрація (захист проекту), презентація
Робота з таблицями «ЗХД»

оцінювання публікації, (продукту)
Таблиця «ЗХД»

Стислий опис оцінювання
Перед проектом (за кілька місяців до нього) в консультаціях з учителям інформатики проводиться оцінювання готовності учнів до виконання проекту (рівень володіння навичками роботи з комп’ютером, пошуку інформації в мережі Інтернет, роботи з мережевими ресурсами, тощо).

На початку роботи над проектом відбувається:
•          Перегляд презентації вчителя з її наступним обговоренням (фронтальним і малими групами - «мозковий штурм»)
•          Вхідне тестування за інтернет-опитувальником для з’ясування рівня знань по темі проекту
•          Ознайомлення з дослідницькими роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою (якщо такі роботи розміщені на інтернет-блогах) з подальшим їх обговоренням у міні-групах.
•          Вчитель проводить консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
•          Учні по мірі проходження основних етапів проектної роботи заповнюють контрольний список прогресу роботи (електронна таблиця, Google-документ);
•          Учні систематично проводять самооцінку своєї роботи, користуючись відповідними формами для оцінювання.

Наприкінці роботи над проектом:
•          Учні проходять підсумковий тест-контроль за завданнями вчителя для перевірки набутих знань
•          Учні демонструють виконані роботи (інтернет-сайти, веб-сторінки, блоги), після чого відбувається їх само оцінювання, оцінювання вчителем та іншими групами (згідно критеріїв оцінювання)
•          Якщо результатом роботи було створення блогу, то в подальшому відбувається оцінювання учнівських робіт читачами блогу

Методичні засади
Попередні знання та навички
Які знання повинні вже мати учні, якими комп’ютерними та іншими навичками учні мають володіти перед тим, як вони почнуть працювати у проектах
Діяльність учнів та вчителя
o   Модуль 3: Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
o   Модуль 4: Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o   Модуль 5 і 6: Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o   Модуль 7: Після створення вчителем прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу для створенні власних робіт.
o   Модуль 8: Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o   Модуль 9: Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.
o   Модуль 10: Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.

Учні поділяються на малі групи, отримують завдання.  Діти повинні  зрозуміти, для чого потрібен цей проект. В групах обговорюють зміст своєї роботи, створення плану, як потрібно використовувати Інтернет при виконанні проекту. Скласти звіт, про те, який матеріал і в якому обсязі був використаний.
Для зацікавлення учнів проектом учитель показує власну презентацію, в якій описана проблема проекту, сформульовані ключове та тематичні запитання. Для перевірки попередніх знань учнів з теми проекту вчитель проводить опитування за допомогою Опитувальника з теми.

Диференціація навчання
Учні, що мають проблеми у навчанні
• об’єднання учнів, що мають проблеми у навчанні у команди з сильнішими учнями;
• звузити завдання до обов’язкового виконання найбільш важливих елементів;
• домовитися про співпрацю з класним керівником, шкільним психологом, батьками у питанні контролю над таким учнем для виконання щоденного плану завдань для сприяння кращій організації та завершенню роботи.
Обдаровані учні
Заохочувати учнів вийти за рамки звичних речей і спонукати на виконання творчих рішень для вирішення складних проблем
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          
 Фотоапарат
 Комп’ютер (и)
 Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач
 Доступ до Інтернету
  Лазерний диск
 Принтер
 Мультимедійний проектор
 Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
 Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      
Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            
 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
 Програма для створення публікацій
 Програма для електронної пошти
 Енциклопедія на  компакт-диску
 Програма для роботи із зображеннями
 Програма для створення комп’ютерних презентацій
 Програма для роботи з Інтернетом
 Програма для  розробки веб-сторінок
 Програма для роботи з текстами
 Інше      
Друковані матеріали
Підручники, посібники, художня література, довідники, енциклопедії, інструкції тощо.
Обладнання та канцтовари
Фотоапарат Кольорові олівці, фломастери, фарби,кольоровий папір
Інтернет ресурси
https://studfiles.net/preview/5259223ЛІ БО - ІЗ КИТАЙСЬКОЇ 3.ЛІРИКИ - ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.

Інші ресурси
Запрошені експерти, наставники, учні  інших класів, члени громади, батьки; поїздки та екскурсії тощо.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 9-10. Рефлексія

Модуль 2 рефлексія

Модуль 7. Рефлексія