Моє портфоліо за тренінгом
План вивчення теми
Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад,
в якому ви працюєте
|
||||||||||
Ім’я, по-батькові та прізвище
|
Ірина
Євгеніївна Грунська
|
|||||||||
Назва навчального закладу
|
Павлоградська
ЗШ 18
|
|||||||||
Місто, село, район, область
|
Павлоград
|
|||||||||
Відомості
про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
|
||||||||||
Дати проведення тренінгу
|
4-16 грудня 2017 року
|
|||||||||
Тренери
|
Бондарева
Раїса Григорівна
|
|||||||||
Місце проведення тренінгу
|
Павлоградський
міський ліцей
|
|||||||||
Опис
навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій
вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
|
||||||||||
Назва
|
||||||||||
Для чого
потрібна зарубіжна література?
|
||||||||||
Стислий опис
Модуль 2:
Напишіть перший варіант стислого опису.
Модуль 9:
Запишіть остаточний варіант стислого опису.
|
||||||||||
Цей
проект будуть виконувати учні 8 класу. В ході виконання проекту будуть
визначені характерні ознаки середньовічної
китайської поезії, показаний
зв'язок поетів з історичною реальністю, буде простежено вплив конфуціанства
на світогляд поетів. основні види діяльності учнів – словникова робота,
повідомлення учнів, аналіз віршів, підготовка та показ учнівської презентації за творчістю
поетів. Ролі учнів – історики, географи, літературознавці. Тривалість
підготовки проекту 2 тижня.
|
||||||||||
Предмет, навчальна тема
|
||||||||||
Вкажіть основний навчальний предмет, для вивчення
якого ви будете розробляти цю навчальну тему. Зазначте тему, як вона
сформульована в навчальних програмах
та Державних освітніх стандартах. Зазначте також інші навчальні предмети,
яких стосується вивчення цієї теми.
|
||||||||||
Клас
(вікова категорія)
Модуль
1-2: Запишіть клас та вік учнів
|
||||||||||
8 клас, 13-14
років
|
||||||||||
Приблизний час
вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу
потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
|
||||||||||
Наприклад:
Вісім 45-хвилинних уроків, або 6 тижнів, або 3 місяці тощо
|
||||||||||
Освітні засади
|
||||||||||
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог Державних освітніх
стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується
декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.
|
||||||||||
Зміст літературної освіти з урахуванням
вікових особливостей учнів визначає художні твори, літературні явища і факти,
розкриває їх ідейно-естетичну своєрідність та значущість в історії
української і світової культури, встановлює зв’язки між різними національними
літературами, літературою і фольклором, літературою і міфологією, літературою
і філософією, літературою та іншими видами мистецтва. Засвоєння учнями
літературного компонента сприяє їх залученню до надбань вітчизняного і
світового письменства, розвитку стійкої мотивації до читання, потреби у
зверненні до художньої літератури протягом життя, збагаченню духовно-
емоційного досвіду, формуванню загальної культури, підвищенню 13 рівня
володіння українською, іноземними мовами та мовами національних меншин. Формувати
загальнокультурну компетентність — здатність учня аналізувати та оцінювати
досягнення національної та світової культури, орієнтуватися в культурному та
духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи
самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності. Складовими літературного компонента є
емоційно-ціннісна, літературознавча, загальнокультурна і компаративна лінії.
Емоційно-ціннісна лінія забезпечує розкриття гуманістичного потенціалу та
естетичної цінності творів світової літератури. Літературознавча лінія
передбачає вивчення літературних творів у єдності змісту і форми, оволодіння
учнями основними літературознавчими поняттями, застосування їх у процесі
аналізу та інтерпретації художніх творів, розгляд літературних творів, явищ і
фактів у контексті літературного процесу. Завданнями освітньої галузі в основній школі
є: формування стійкої мотивації до вивчення у
світовій літературі.
|
||||||||||
Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог
навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується
декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних
предметів.
|
||||||||||
Особливості розвитку
китайської лірики епохи Тан. Лі Бо (701–762). «Печаль
на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори», «Сосна біля
південної галереї» (1-2 за вибором учителя). Основні теми і мотиви лірики
митця. Вплив даосизму на його світогляд. Своєрідність пейзажів Лі Бо,
утілення в них краси природи і духовного життя.
Ду Фу (712–770). «Пісня
про хліб і шовк», «Весняний краєвид», «Подорожуючи, вночі описую почуття»
(1-2 за вибором учителя). Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю.
Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці
митця. Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії,
ідеали, дума про батьківщину.
|
||||||||||
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль
3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте,
змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
|
||||||||||
У учнів буде розвиватися навики роботи над творчими
ідеями для внесення вагомого та корисного вкладу у царину, в яку впроваджується
інновація .
Вдосконалювати вміння оформлювати, аналізувати та
синтезувати інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання.
Розвивати вміння ефективно формулювати думки та ідеї шляхом їх чіткого та
зрозумілого висловлення та написання
|
||||||||||
Основні запитання
Модуль
3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань.
Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
|
||||||||||
Ключове
запитання
|
Як з’являються художні твори?
|
|||||||||
Тематичні
запитання
|
У якій мірі китайська поезія впливає на літературу
та наше повсякденне життя?
У чому полягає своєрідність світосприйняття китайських поетів Ду Фу та
Лі Бо?
|
|||||||||
Змістові
запитання
|
Чи можна говорити на основі прочитаних віршів про філософське бачення
поетами навколишньої природи?
Чим, на ваш погляд, особливі вірші поетів?
|
|||||||||
План оцінювання
o
Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання
та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних
потреб учнів в розділі На початку проекту.
o
Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання Форми
оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
oМодуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів
у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання та Стислого опису оцінювання.
|
||||||||||
Графік
оцінювання
|
||||||||||
На початку
проекту
|
Впродовж
роботи над проектом
|
Наприкінці
роботи над проектом
|
||||||||
Обговорення Основних запитань
Робота з таблицями «ЗХД»
|
Таблиця
«ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)
Записи/нотатки вчителя
|
Консультації
Самостійна
робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)
|
Форма для оцінювання
продуктів проекту
Письмові огляди, звіти
|
Демонстрація (захист
проекту), презентація
Робота
з таблицями «ЗХД»
|
оцінювання публікації,
(продукту)
Таблиця «ЗХД»
|
|||||
Стислий опис
оцінювання
|
||||||||||
Перед
проектом (за кілька місяців до нього) в консультаціях з учителям інформатики
проводиться оцінювання готовності учнів до виконання проекту (рівень
володіння навичками роботи з комп’ютером, пошуку інформації в мережі
Інтернет, роботи з мережевими ресурсами, тощо).
На
початку роботи над проектом відбувається:
• Перегляд презентації вчителя з її
наступним обговоренням (фронтальним і малими групами - «мозковий штурм»)
• Вхідне тестування за
інтернет-опитувальником для з’ясування рівня знань по темі проекту
• Ознайомлення з дослідницькими
роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою (якщо такі роботи розміщені на
інтернет-блогах) з подальшим їх обговоренням у міні-групах.
• Вчитель проводить
консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
• Учні по мірі проходження
основних етапів проектної роботи заповнюють контрольний список прогресу
роботи (електронна таблиця, Google-документ);
• Учні систематично
проводять самооцінку своєї роботи, користуючись відповідними формами для
оцінювання.
Наприкінці роботи над проектом:
• Учні проходять
підсумковий тест-контроль за завданнями вчителя для перевірки набутих знань
• Учні демонструють
виконані роботи (інтернет-сайти, веб-сторінки, блоги), після чого відбувається
їх само оцінювання, оцінювання вчителем та іншими групами (згідно критеріїв
оцінювання)
• Якщо результатом роботи
було створення блогу, то в подальшому відбувається оцінювання учнівських
робіт читачами блогу
|
||||||||||
Методичні засади
|
||||||||||
Попередні знання та навички
|
||||||||||
Які
знання повинні вже мати учні, якими комп’ютерними та іншими навичками учні
мають володіти перед тим, як вони почнуть працювати у проектах
|
||||||||||
Діяльність
учнів та вчителя
o
Модуль 3: Записати, які
дослідження виконують учні при вивченні теми.
o
Модуль 4: Записати, як
здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх
попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати
навчальні потреби учнів.
o
Модуль 5 і 6: Записати, як
учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o
Модуль 7: Після створення вчителем прикладу
учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу
для створенні власних робіт.
o
Модуль 8: Записати, як відбуватиметься
оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання
проектів.
o
Модуль 9:
Описати,
як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми,
формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та
відслідковується їх прогрес у навчанні.
o
Модуль 10: Описати, як
здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані
інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.
|
||||||||||
Учні
поділяються на малі групи, отримують завдання. Діти повинні зрозуміти, для чого потрібен цей проект. В
групах обговорюють зміст своєї роботи, створення плану, як потрібно використовувати
Інтернет при виконанні проекту. Скласти звіт, про те, який матеріал і в якому
обсязі був використаний.
Для зацікавлення учнів проектом учитель показує власну презентацію, в якій описана
проблема проекту, сформульовані ключове та тематичні запитання. Для перевірки
попередніх знань учнів з теми проекту вчитель проводить опитування за
допомогою Опитувальника з теми.
|
||||||||||
Диференціація навчання
|
||||||||||
Учні, що
мають проблеми у навчанні
|
•
об’єднання учнів, що мають проблеми у навчанні у команди з сильнішими учнями;
•
звузити завдання до обов’язкового виконання найбільш важливих елементів;
•
домовитися про співпрацю з класним керівником, шкільним психологом, батьками
у питанні контролю над таким учнем для виконання щоденного плану завдань для
сприяння кращій організації та завершенню роботи.
|
|||||||||
Обдаровані
учні
|
Заохочувати
учнів вийти за рамки звичних речей і спонукати на виконання творчих рішень
для вирішення складних проблем
|
|||||||||
Матеріали та ресурси
|
||||||||||
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)
|
||||||||||
Комп’ютер (и)
Цифровий фотоапарат
DVD -
програвач
Доступ до Інтернету
|
Лазерний диск
Принтер
Мультимедійний проектор
Сканер
Телевізор
|
Відеомагнітофон
Відеокамера
Обладнання для відео конференцій
|
||||||||
Програмне забезпечення (відмітьте необхідне)
|
||||||||||
Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
Програма для створення публікацій
Програма для електронної пошти
|
Енциклопедія на компакт-диску
Програма для роботи із зображеннями
Програма для створення комп’ютерних презентацій
|
Програма для роботи з Інтернетом
Програма для розробки
веб-сторінок
Програма для роботи з текстами
Інше
|
||||||||
Друковані
матеріали
|
Підручники, посібники, художня література, довідники,
енциклопедії, інструкції тощо.
|
|||||||||
Обладнання
та канцтовари
|
Фотоапарат Кольорові олівці, фломастери, фарби,кольоровий папір
|
|||||||||
Інтернет
ресурси
|
https://studfiles.net/preview/5259223ЛІ БО - ІЗ КИТАЙСЬКОЇ
3.ЛІРИКИ - ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
|
|||||||||
Інші
ресурси
|
Запрошені експерти, наставники, учні інших класів, члени громади, батьки;
поїздки та екскурсії тощо.
|
|||||||||
Коментарі
Дописати коментар